image

Desktop Central

Zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi dostępne również w wersji MSP, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami.

Desktop Central automatyzuje zarządzanie zasobami zaczynając od prostej konfiguracji systemów operacyjnych Windows, kończąc na skomplikowanej dystrybucji oprogramowania. Obsługuje systemy operacyjne Windows, Linux oraz Mac OS. Desktop Central pozwala na instalację oprogramowania, poprawek, standaryzację stacji roboczych, tworzenie polityki bezpieczeństwa, w ramach których można wykrywać i blokować niepożądane oprogramowanie lub funkcje stacji roboczych np. korzystanie z portów USB. W przypadku wystąpienia problemów u użytkowników administratorzy mogą skorzystać również z sesji zdalnych, dzięki którym uzyskują natychmiastowy wgląd w środowisko odbiorcy.

Korzyści

  • Możliwość wyłączenia nieużywanych urządzeń z jednej konsoli
  • Zautomatyzowanie procesów konfiguracji i dystrybucji oprogramowania
  • Aktywna redukcja zgłoszeń do działu helpdesk
  • Pełna kontrola nad wszystkimi urządzeniami użytkowników
  • Zwiększenie produktywności administratorów sieci i ich odciążenie

Obejrzyj wideo

Funkcjonalności:

Zarządzanie poprawkami z wykorzystaniem pełnej automatyzacji lub wykorzystaniem manualnej ingerencji. 

Niedopracowane aktualizacje dystrybuowane przez część producentów wymagają weryfikacji. To oprogramowanie do zarządzania pozwala na stworzenie grup urządzeń testowych, w których następuje sprawdzenie stabilności instalowanych poprawek. W przypadku zauważenia problemów ze stabilnością w wykorzystywanym oprogramowaniu, istnieje możliwość powrotu do stanu sprzed wprowadzonych zmian, a tym samym umożliwienie pracy użytkownikom.

Oprogramowanie do zarządzania zintegrowane z innymi aplikacjami ManageEngine, w celu rozszerzenia funkcjonalności.

Integracja Desktop Central z Analytics Plus pozwala na szczegółową analizę danych, zaawansowane filtrowanie oraz możliwość poszukiwania trendów. System może być zintegrowany z kilkoma aplikacjami jednocześnie, będąc centrum niezbędnych danych dla organizacji.

Wykrywanie zmian w zasobach oraz wprowadzanie obowiązujących polityk bezpieczeństwa.

System wykryje wszystkie aplikacje instalowane przez użytkowników z możliwością zablokowania tych, które zagrażają wrażliwym danym oraz nie są spójne z przyjętymi standardami. Tworzenie czarnych list pozwoli zablokować niechciane oprogramowanie we wszystkich urządzeniach, bez konieczności analizowania każdego przypadku oddzielnie. Biała lista pomaga wyznaczyć pożądane oprogramowanie, z którego powinni korzystać użytkownicy.

Zdalna konfiguracja stacji roboczych, dzięki bezpośredniemu dostępowi do urządzenia użytkownika końcowego. 

Funkcjonalność pozwala na pełen dostęp z uprawnieniami administratora, wraz z możliwością dokonania niezbędnych zmian/udzielenia natychmiastowej pomocy. W przypadku posiadania przez użytkownika kilku monitorów istnieje możliwość przełączania się między nimi oraz przesyłania niezbędnych plików, które pomogą rozwiązać problem w danej sytuacji. Intuicyjny system filtrowania pomoże w prosty sposób odnaleźć każde urządzenie.

Wdrażanie oprogramowania w wielu urządzeniach jednocześnie z możliwością podziału urządzeń na konfigurowalne grupy. 

Desktop Central obsługując bardzo dużą liczbę urządzeń pozwala na ich intuicyjną selekcję według zasad przyjętych w organizacji. Jeśli firma posiada wiele działów lub oddzielne spółki można każdej z nich nadać osobną politykę bezpieczeństwa oraz wykorzystywane oprogramowanie. Instalacja aplikacji odbywa się na wielu urządzeniach jednocześnie, wraz z informacją o aktualnym statusie przeprowadzanych operacji.

Możliwość zarządzania urządzeniami mobilnymi z systemami Android, iOS, Windows, dzięki modułowi Mobile Device Management.

To oprogramowanie do zarządzania pozwala na pełną kontrolę wraz z możliwością definiowania polityk bezpieczeństwa, które następnie przypisywane są do całych grup urządzeń. Podstawowe funkcjonalności to między innymi: zabezpieczenie danych w przypadku kradzieży, możliwość przeprowadzania sesji zdalnych, instalowanie aplikacji, wysyłanie dokumentów korporacyjnych, tworzenie ograniczonego sklepu z aplikacjami (zatwierdzonymi przez organizację).

Podobne produkty:

Skontaktuj się z nami!

Zainteresowany?

Zacznijmy współpracę od rozmowy