image

PAM360

Nadużycie przywilejów jest obecnie największym zagrożeniem dla bezpieczeństwa cybernetycznego, co często powoduje kosztowne straty, a nawet zagrożenia dla firmy.

Jest to również jeden z najpopularniejszych wektorów ataku wśród hakerów, ponieważ po pomyślnym przeprowadzeniu, zapewnia bezpośredni dostęp do przedsiębiorstwa, często bez wywoływania alarmów, dopóki szkody nie zostaną wyrządzone, a następnie wykryte. PAM360 pozwala między innymi na określenie godzin pracy, w których użytkownik będzie mógł się zalogować i pracować w danym środowisku. Poza udostępnieniem dostępu, system posiada funkcję automatycznego resetowania hasła, która po jednorazowej sesji technika firmy trzeciej uniemożliwi mu ponowne połączenie. Podczas prac technicznych, sesje RDP, VNC, SSH mogą być nagrywane przez system, aby kontrolować użytkowników lub w celach szkoleniowych. PAM360 umożliwia również skanowanie stron WWW, aby pobrać certyfikaty SSL oraz zarządzać nimi. Pozwala to na monitorowanie terminu ich wygaśnięcia. Rozwiązanie umożliwia również zarządzanie kluczami SSH, zapobiegając problemom z połączeniem do serwerów Linuxowych.

Korzyści

  • Zarządzanie dostępem użytkowników
  • Nadawanie uprawień, dostępów na zdefiniowany czas
  • Nagrywanie sesji zdalnych
    Automatyczne restartowanie haseł użytkowników

Obejrzyj wideo

Funkcjonalności:

Szczegółowe raportowanie danych na trzy różne sposoby przez system Helpdesk:

  • możliwość skorzystania z gotowych raportów skonfigurowanych przez producenta oprogramowania;
  • analiza danych za pomocą intuicyjnego interfejsu z listą kolumn do wyboru oraz zaawansowanymi opcjami filtrowania;
  • wykorzystanie kwerend stworzonych przez użytkowników, w celu dopasowania wyglądu raportu, a także złożonego filtrowania w 100% dostosowanych do aktualnych potrzeb.

Każdy z raportów może zostać skonfigurowany jako zaplanowany, czyli wysyłany z regularną częstotliwością na wskazane adresy e-mail.

Obsługa ServiceDesk Plus przez przeglądarkę internetową z dostępem z każdego miejsca na świecie

Aplikacja jest instalowana na serwerze, gdzie po odpowiedniej konfiguracji zostaje udostępniana użytkownikom. Istnieje również możliwość pozyskania wersji w chmurze producenta, co zapewnia automatyczny proces aktualizacji oprogramowania. Całość dopełnia dostęp bezpośrednio z aplikacji mobilnej zarówno dla systemów Android oraz iOS.

System Helpdesk z możliwością dostosowania interfejsu do indywidualnych potrzeb użytkownika w zależności od pełnionej funkcji w organizacji

ServiceDesk Plus umożliwia stworzenie spersonalizowanych widoków w głównym module zgłoszeń, dzięki czemu użytkownik w prosty sposób selekcjonuje dane na podstawie wcześniej skonfigurowanych filtrów. W celu szybkiej wizualizacji oprogramowanie wykorzystuje moduł dashboardów, czyli interaktywnych tablic przedstawiających dane w wybrany przez użytkownika sposób.

Integracja z dodatkowymi narzędziami umożliwiającymi między innymi:

  • monitorowanie oraz pełne zarządzanie zasobami (w tym urządzeniami mobilnymi)
  • bardzo zaawansowane raportowanie oraz przeprowadzanie niezbędnych kalkulacji w ramach jednego narzędzia integrującego dane z wielu systemów
  • zarządzanie hasłami zgodnie z przyjętymi standardami w organizacji
  • rozbudowane monitorowanie sieci w czasie rzeczywistym
  • zarządzanie Active Directory wraz z raportowaniem niezbędnych danych

Nadawanie rozbudowanych uprawnień użytkownikom, w zależności od zajmowanej pozycji w organizacji bądź od indywidualnych potrzeb:

Opisywany system Helpdesk posiada predefiniowane role, które przypisujemy użytkownikom. Możliwa jest również samodzielna konfiguracja, aby móc sprostać najbardziej wymagającym i niestandardowym rolom przyjmowanym w ramach biznesowej współpracy. Posiadanie oddzielnego modułu ze zdefiniowanymi rolami znacząco skraca czas nadawaniu odpowiednich dostępów, w przypadku rotacji pracowników niezależnie od szczebla w organizacji.

Intuicyjne tworzenie rozbudowanych szablonów zgłoszeń z wykorzystaniem reguł pól i formularzy oraz dodatkowych skryptów

Jest to rozbudowany system tworzenia szablonów na zasadzie „drag and drop” z możliwością tworzenia własnych pól, automatycznego wypełniania opisów bądź tematów w zależności od sposobu wypełnienia formularza. Całość podlega pełnej automatyzacji, którą w prosty sposób można skonfigurować w interfejsie aplikacji lub za pomocą skryptów JavaScript.

Podobne produkty:

Skontaktuj się z nami!

Zainteresowany?

Zacznijmy współpracę od rozmowy